آشــــتی ۞ امپراطوری قدیم ۞ خوبی و خــوٌشی
آشــــتی ۞ امپراطوری قدیم ۞ خوبی و خــوٌشی

 سلام بچه ها :)


خوبین ؟

اغا خبر دارم داغ :)

میخوامیم وب رو بترکونیم :D

نترس گروه داعش نمیاد :|

برین ادامه توضیح میدم :)

مرسی :*

 








باز سلام و عرض ادب :*

اول تولد اقا امام رضا رو تبریک میگم :) 

عید همتون مبارک :) البته فک کنم عید باشه :|

خوب بریم سر اصل مطلب :) نیومدی خاستگاری :) 

خوب همه شما میدونین که دیگه وب ( امپراطوری ) مث قدیم نیست

هسته ....!!

بازدیدش خوبه ...! روزی حدود 2هزار نفر میان...!

ولی منظورم بچه ها خودیه...!

من خدا شاهده ماجرا دعوا ایدا و ستایش و کسری رو نمیدونم

فقط میدونم کسری یه زمان مدیر وب شد و ادمین چت

که الان لازم به ذکره ( بین منو کسری دیگه هیچ مشکلی نیست )

ببینین  اگه چت باکس الان رو مشاهده کنین  به زور 2 یا 3 نفر آن باشن

خیلی این بده ....! امپراطوری خیلی بیشتر از این مخاطب داره ...!

حالا من و علی ( مدیر وب ) میخوایم مث قدیم شه ...!

خیلی سخته ..! 

ولی میشه درستش کرد ...!

خداکنه درست شه که واقعا بیکاریم و یه تفریح داشته باشیم :)

مرسی از همتون که برام ارزش قایل شدین و خوندین

اگه نظر هم بدین خیلی عالی میشه و حرکتمون حمایت کنین :*

من جواب میدم علی هم جواب میده 

مرسی باز :**

یا علی 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : amir